Waar is de Mol?

  • Home
  • Noorwegen: 2006 – 2015
  • Noorwegen: 2016 – 2022
    • Reis Noorwegen 11 juni – 11 augustus 2016
    • Reis Noorwegen 26 mei – 15 augustus 2017
    • Reis Noorwegen 26 mei – 9 augustus 2018
    • Reis Noorwegen 18 mei – 15 augustus 2019
    • Reis Noorwegen 20 juni – 13 september 2020
    • Reis Noorwegen 26 juni – 12 september 2021
    • Reis Noorwegen 21 mei – 5 september 2022
  • Noorwegen: 2023 – 2029
    • Reis Noorwegen 3 juni – 4 september 2023
    • Reis Noorwegen 22 mei – 26 augustus 2024
    • Reis Noorwegen 22 mei – 24 augustus 2025
    • Reis Noorwegen 21 mei – 26 augustus 2026
  • Reis Spanje&Portugal
    • Reis Spanje & Portugal 28 januari – 8 april 2017
    • Reis Spanje & Portugal 27 januari – 8 april 2018
    • Reis Spanje & Portugal 1 februari – 6 april 2020
    • Reis Spanje & Portugal 20 maart – 2 mei 2021
    • Reis Spanje & Portugal 12 febr – 10 april 2022
    • Reis Spanje & Portugal 28 jan – 26 maart 2023
    • Reis Spanje & Portugal 27 jan – 24 maart 2024
    • Reis Spanje & Portugal 8 febr – 30 maart 2025
    • Reis Spanje & Portugal 7 febr – 29 maart 2026
  • Reis Kroatie & Italie
    • Reis Zuid-Italie 10 februari – 18 april 2010
    • Reis Kroatie 2 april – 12 mei 2016
    • Reis Italie 10 september – 11 oktober 2016
    • Reis Italie 10 september – 10 oktober 2017
    • Reis Italie 8 september – 3 oktober 2018
    • Reis Italie 11 september – 5 oktober 2019
Je bent hier: Home / Reis Noorwegen 21 mei – 26 augustus 2026 / Week 3 Noorwegen: over de prachtige Kystriksveien richting Bodo

Week 3 Noorwegen: over de prachtige Kystriksveien richting Bodo

8 mei 2026 door Marcel Mol

Periode zondag 7 juni – zaterdag 13 juni 2026. Deze week reis ik van Namsos over de prachtige Kystriksveien richting Bodo.

Zondag 7 juni 2026

Vanmorgen ga ik eerst even een tijdje aan het werk en pleeg daarna rond 10.00 uur even een paar telefoontjes. Normaal gesproken heb ik in Steinkjer altijd 2 afspraken, maar 1 daarvan (bij het kantoor van de Kystriksveien) gaat voor deze maandag niet lukken en daarom heb ik de andere afspraak ook verzet naar begin juli, als ik weer terugkom vanuit het noorden van Noorwegen. Ik moest mn schema dus iets aanpassen. Vermoedelijk wordt m’n eindbestemming vandaag: Namsos Camping.

Rond 10.30 uur ben ik klaar voor vertrek, klets nog even bij met de eigenaar van Koa Camping (waar ik afgelopen nacht gestaan heb) en rijd richting Steinkjer. Even ten noorden van Steinkjer begint de “17” oftewel de Kystriksveien. Deze kustweg is uitgeroepen tot 1 van de mooiste kustwegen ter wereld. De Kystriksveien is 650km. lang en loopt van Steinkjer naar Bodo. Onderweg moet je minimaal 6x met de veerboot. Vorig jaar waren 4 van de 6 overtochten gratis, maar de Noorse overheid heeft dit nu voor de zomerperiode teruggedraaid. Wil je meer informatie over de Kystriksveien, klik dan even op 1 van onderstaande foto’s. Je wordt dan doorgelinkt naar onze speciale Kystriksveien-info-pagina.

KYSTRIKSVEIEN

Onderweg van Steinkjer naar Namsos, gooi ik de tank (dankzij m’n FUEL APP) weer even vol voor NOK 17,99 oftewel € 1,65 per liter en meld me rond 12.45 uur bij de receptie van Namsos Camping. Deze ruim opgezette camping is zeer populair en in het hoogseizoen is het zeker aan te bevelen om te reserveren. Het is EN nog geen hoogseizoen EN de regen valt met bakken uit de lucht. Ik schat dus in dat het niet zo druk is 🙂

En dat klopt, plek genoeg. M’n contactpersoon is er pas morgenvroeg (daarom blijf ik hier nu ook) en dus heb ik even later de camper te plek. Na de lunch ga ik achter de laptop aan het werk. Administratie, verslag bijwerken, FB posten, etc. Overigens: vorige week bereikten we op onze Noorse FB pagina een meilpaal: meer dan 10.000 volgers. En vandaag ging ook de Ned. FB pagina: https://www.facebook.com/campingsinnoorwegen over de 10.000 volgers. Superrrr!!!

Het is nu geen weer om foto’s te maken, maar een paar jaar geleden stond ik hier:

En nu sta ik op de plek ernaast. Namsos Camping beschikt over spiksplinternieuw sanitair en vernieuwde hytter:

De camping ligt vlakbij het vliegveld van Namsos, maar dat is een klein vliegveldje en van die paar vliegtuigjes heb je totaal geen last. Ik sta er nu al bijna 3 uur en heb nog geen vliegtuig gezien of gehoord.

Maandag 8 juni 2026

Voor vandaag heb ik een redelijk pittig daggie voor de boeg. Iets meer dan 2 uur rijden, een overtocht en 4 campings op het programma. De 1e camping, is de Namsos Camping waar ik nu sta. Als het goed is, is de manager van de camping vanmorgen gearriveerd en dat klopt. Hij geeft aan dat hij nu wel tijd heeft en dus ga ik – met camper, zodat ik straks direct verder kan – richting de receptie. Het gesprek met hem is prima en de bestaande promotie wordt voortgezet.

Terug in de camper doe ik – net als gisteren – een poging om bij de volgende klant (in Overhalla) een afspraak te maken. Dit keer krijg ik de eigenaar te pakken, maar hij is niet op de camping. En dus spreken we af dat ik de papieren voor m achterlaat op de camping. Het is trouwens vandaag prachtig mooi weer, het is heerlijk rustig op de weg en het uitzicht onderweg is geweldig. Even een paar “shotjes”:

Kystriksveien – Rute “17” tussen Namsos en Vennesund:

Kystriksveien – Rute “17” tussen Namsos en Vennesund:

Kystriksveien – Rute “17” tussen Namsos en Vennesund:

Kystriksveien – Rute “17” tussen Namsos en Vennesund:

Kystriksveien – Rute “17” tussen Namsos en Vennesund:

Vlak voordat ik de haven van Holm bereikt heb, sla ik af naar Holm Camping. Een kleine camping welke iets van de hoofdroute af ligt. En ik heb geluk. De eigenaar is aanwezig en – in het zonnetje – kunnen we direct in gesprek. Hij is tevreden over de samenwerking en de bestaande promotie wordt voortgezet. Wil je meer informatie over Holm Camping, klik dan even op de foto hieronder:

Als ik even later bij de haven van Holm aankom, zie ik dat de veerboot al op me ligt te wachten 🙂 Bijna zonder te stoppen kan ik de boot op rijden. In de boot ga ik eerst even vlug een broodje eten, want ik heb honger als een paard. En daarna ff naar het dek. De overtocht van Holm – Vennesund kost NOK 219, maar vanwege de Autopass – tag betaal ik (voor een camper van 7.38 meter) slechts NOK 109,50 (€ 10). Dat is goed te doen. Even later krijg ik Vennesund Camping – mn waarschijnlijke eindbestemming voor vandaag – in zicht:

Bij aankomst bel ik direct de eigenaar, want die is standaard in geen velden of wegen te bekennen. Even later duikt hij op en kunnen we in gesprek. Dat verloopt – en da’s ook standaard 🙂 – redelijk chaotisch, maar uiteindelijk worden de contracten verlengd en ga ik op zoek naar een plekje. Het is nog rustig en nog steeds mooi weer, dus gelijk maar even een foto van mn plekkie maken:

Daarna ga ik achter de laptop aan het werk en stuur ik de eigenaresse van de morgenvroeg te bezoeken camping vast een berichtje. Daar kan ik terecht en dus verloopt alles nog steeds volgens planning 🙂

Dinsdag 9 juni 2026

Vanmorgen heb ik om 10.00 uur afgesproken op Torghatten Camping. Dat is iets meer dan een uur rijden en dus gaat de wekker vanmorgen al op tijd. Rond 9.45 uur vertrek ik van Vennesund Camping en het is opnieuw prachtig mooi weer. Onderweg kom ik al vast in WK-stemming 🙂 –>

Blijft apart dat je vlakbij Vennesund Camping aan de overkant van het water Torghatten Camping aan de voet van de Torghatten (“de berg met het gat”) kunt zien liggen:

Maar dat het toch nog een uur rijden is. Op de foto hierboven kun je – vanuit de hoek waar de foto gemaakt is – “het gat” niet goed zien, dus daarom ook even zo:

Ook op dit stuk is het uitzicht fraai:

Eigenlijk verandert het landschap op de Kystriksveien steeds. Naarmate je verder naar het noorden gaat, wordt het traject ook spectaculairder. Dus ik hoop dat ik de komende dagen nog een beetje mooi weer houd. Over het weer gesproken, voordat ik deze brug in Bronnoysund “beklim”:

check ik ook altijd even het weerbericht. Want het is toch een steil ding! Die stipjes op de brug zijn trouwens auto’s 🙂 Maar zoals gezegd: vandaag is het prachtig mooi weer. Dat blijkt ook als ik even later op het terras van Torghatten Camping met de eigenaresse in gesprek zit. Want dit is mn uitzicht:

Torghatten Camping:

In overleg met de eigenaresse heb ik – vanwege het te verwachten slechte weer morgen – een beschut en droog plekje (nr. 15) uitgezocht. Torghatten Camping is trouwens een grote camping en er is altijd wel een mooi plekje te vinden. Ook direct aan het strand. Daarnaast zijn er appartementen en hytter te huur en vind je op de camping een uitstekend restaurant. Die is overigens vanaf a.s. vrijdag geopend. En onder het eten kun je misschien de Hurtigruten voorbij zien varen:

Morgen blijf ik hier trouwens nog een daggie. Morgenvroeg heb ik een belafspraak en ik heb daarnaast nog flink wat administratie liggen.

Woensdag 10 juni 2026

Sjonge jonge wat was het hier rustig vannacht. Ik schrok tegen 8.00 uur wakker omdat ik een camper hoorde wegrijden ha ha. Vanmorgen ga ik na het ontbijt eerst met een nieuwe vermelding aan de slag. En zoals gezegd: voor vandaag wordt er een stevige wind en heel veel regen voorspeld. Prima weer om in de camper achter de laptop aan het werk te zijn. Om je even een beetje een idee te geven waar ik nu sta, dit is de ligging van Torghatten Camping:

Torghatten Camping & Strandrestaurant:

Het terras waar ik gistermorgen het gesprek gehad, zie je links op de foto. Aan het eind van de ochtend heb ik de vermelding klaar en ga ik even lunchen. Na de lunch check ik nog even weer de weersvoorspelling. Voor donderdagmorgen voorspelden ze gisteren 25 m/s voor Torghatten. Ik ben ooit een keer met 19 m/s over een brug in Noorwegen gereden en toen voelde ik de (achter-)zijkant van de camper wat weg trekken en wist ik niet hoe snel ik aan de overkant van de brug moest komen. En ik moet morgen weer over die steile brug bij Bronnoysund. En ook nog 2x met de boot trouwens. Maar goed, het lijkt wat mee te vallen. Morgenvroeg nog maar ff weer sjekkuh 🙂

Donderdag 11 juni 2026

Gisteravond en vannacht ging het nog flink te keer hier (veel regen, harde wind), maar als ik vanmorgen richting het sanitairgebouw loop, komt het zonnetje erdoor. Het waait nog wel iets, maar ja …. Torghatten ligt op een eiland (te bereiken via de eerder genoemde brug 🙂 ), dus waaien doet het hier altijd. Na het ontbijt check ik direct de weersvoorspellingen (tip: www.yr.no) en het ziet er goed uit.

Niet alleen voor vandaag, maar het lijkt er nu op dat het de rest van de week ook droog blijft. En geen harde wind meer. En da’s super, want voordat ik in Bodo ben, moet ik nog 5x met de boot. En de bedoeling is om zondagochtend over te steken naar de Lofoten. En ook voor zondag lijken de weersvoorspellingen goed. Maar ja, het is Noorwegen he?! Het kan morgen wel weer totaal anders zijn 🙂

Mn eindbestemming voor vandaag is Offersoy Camping in Tjotta. Vandaag moet ik 2x met de boot. Ik heb de vertrektijden gecheckt. De 1e (Horn – Andalsvag) gaat regelmatig, de 2e (Forvik – Tjotta) is een langere overtocht en gaat dus ook minder vaak. En uiteraard neem ik de 1e boot zo, dat ik niet lang hoef te wachten bij de 2e boot. Maar eerst even over de hoge brug in Bronnoysund. Zoals gezegd: het is prima weer nu en ik heb zelfs de tijd om nog even een foto van de Torghatten (berg) te maken:

Even later arriveer ik in de haven van Horn. Even later arriveert de veerboot en ik zie eh …. enigszins vreemde combinaties (circus?) de boot afrijden. Deze overtocht is sinds 1 mei niet meer gratis en kost (met camper 7.38m.) NOK 88, met Autopass korting slechts NOK 44. Och, daar ga ik niet failliet aan. Aan de overkant – in Andalsvag – staat een enorme rij. Met inderdaad een aantal circuswagens:

De camper voor mij is hier nog schadevrij, maar 10 minuten later zie ik 2 campers van tegengestelde richting komen. Bij de 1e denk ik “oei, dat gaat net goed”. En bij de 2e: pats! Gelukkig rijd ik er een stukkie achter, want de weg ligt bezaaid met stukjes spiegel. Ik stop even bij de Noorse camper om te vragen of ik wat kan doen. Hij moppert wat en begint “wat er nog over is van z’n spiegel” vast te tapen. Het lijkt erop of hij het vaker beet heeft gehad. Later op de veerboot van Forvik naar Tjotta, hoor ik van motorrijders dat de andere camper z’n spiegel er ook helemaal af had. Tja, zeg het maar wie schuldig is aan zoiets. Volgens mij reed de Noor voor mij behoorlijk rechts, maar dat bewijs je natuurlijk nooit. Even later arriveer ik in de haven van Forvik:

En omdat ik op de vorige boot vooraan stond, ben ik 1 van de eerste 🙂 in de haven. Kom je hier voor t eerst en vraag je je af waarom er zowel om 12.00 uur als om 12.10 uur een boot richting Jektvik gaat: die om 12.00 uur gaat rechtstreeks, die om 12.10 uur doet er iets langer over omdat ie – op afroep – langs een paar “opstapplaatsen” gaat. Maar beide gaan naar Jektvik 🙂

Deze overtocht was vorig jaar gratis, dus daarom vermeld ik ook even deze prijs: voor een camper van 7.38 meter betaal je NOK 358 en met Autopass-tag slechts NOK 179. Omgerekend zo’n € 16. Dat valt toch best mee voor een bootreisje (incl. camper) van 3 kwartier of niet dan?! Het uitzicht is ook nog eens geweldig en op het dek is het met dit weer helemaal genieten geblazen:

Even later krijg ik “de zeven zusters” (niet te verwarren met “de zeven zusters” in het Geirangerfjord, dat is een waterval 🙂 ) in het vizier: 7 bergen met toppen boven de 1.000 meter. Beetje jammer dat de toppen nu net in de wolken zitten:

Even later arriveren we in Tjotta. M’n eindbestemming Offersoy Camping ligt maar iets verderop en dus meld ik me even later bij de receptie. Even later heb ik de camper te plek en ga ik achter de laptop aan het werk. Met de Nederlandse eigenaren van Offersoy Camping ga ik vanavond om tafel. Ik sta trouwens meestal op deze plek:

Maar je kunt ook op een eilandje in het water staan (in het midden van onderstaande foto):

Na het avondeten ga ik richting de receptie:

Voor het gesprek met eigenaren van Offersoy Camping. Dat is niet alleen gezellig, maar zakelijk ook prima en de bestaande promotie wordt voortgezet. En …. ik krijg vis (heilboot) mee. Superrr.

Terug in de camper vind ik het wel genoeg voor vandaag. Ik heb de route voor morgen al klaar, want morgen ga ik weer verder noordwaarts. De planning is nog steeds om zondag met de boot van Bodo naar Moskenes te gaan.

Vrijdag 12 juni 2026

Vandaag heb ik een pittig daggie op het programma. Niet omdat ik veel campings moet/ga bezoeken, maar omdat ik maar liefst 3x met de boot moet. En dat ging de afgelopen jaren nogal eens mis. Om eerlijk te zijn ging het de afgelopen 3 jaar mis. Vorig jaar stond ik 4 uur lang te wachten in de haven van Agskardet omdat de veerboot stuk was. Het jaar ervoor hadden ze de rijbrug (om op de veerboot te komen) kapot gevaren. Dat was ook in Agskardet trouwens. Okay, dit is m’n schema voor vandaag:

8.30 uur vertrek.

9.30 uur aankomst in Levang.

9.59 uur overtocht Levang – Nesna.

11.55 uur aankomst in Kilboghamn.

12.00 uur overtocht Kilboghamn – Jektvik

13.39 uur aankomst Agskardet

13.40 uur overtocht Agskardet – Halsa

De laatste overtocht gaat redelijk vaak, maar als ik de overtocht van Kilboghamn – Jektvik mis, moet ik 1.5 uur wachten. Niet echt een heel groot probleem, maar dan schuift alles op. En op de eindbestemming moet ik natuurlijk ook nog in gesprek. Maar goed, met dit weer:

vind ik alles prima. Ik tref het toch wel heel erg dit jaar! Even voorbij Sandnessjoen krijg ik de Helgelandsbrua in zicht:

Best wel apart. Je rijdt eerst via een soort van dijk en daarna draai je de enorme brug op:

Ik arriveer mooi op tijd in Levang en even later steken we over naar Nesna. Het stuk “17” tussen Nesna en Kilboghamn is zeer fraai. Hieronder even een paar foto’s om een indruk te krijgen. Ik heb zo’n beetje het hele stuk (1.5 uur) achter die blauwe vrachtwagen gereden. Die wilde ook overduidelijk de volgende veerboot halen, want ik kon m soms amper bijhouden:

Om 11.55 uur arriveren we (de blauwe vrachtwagen en moi) in de haven van Kilboghamn. En 5 minuten later rijden we de boot op. Sjonge jonge. Ik heb net vlug even een broodje gesmeerd en een flesje ijskoffie gepakt. En dus zit ik even later op het dek te genieten van het uitzicht:

Even later passeren we de Poolcirkel:

Maar echt veel kouder wordt het niet. Het is nu rond de 22 graden …. Even later rijd ik – opnieuw achter de blauwe vrachtwagen – weer de wal op in Jektvik. Het is nu 13.10 uur. Naar de haven van Agskardet is het ongeveer een half uur rijden. Dus ik ga er eigenlijk van uit dat ik de boot van 13.40 uur niet haal. Even later rijd ik Agskardet binnen:

Het is nu 13.42 uur en tot m’n stomme verbazing zie ik de blauwe truck net de boot oprijden:

Zonder te stoppen sjees ik achter m aan ha ha. Echt veel plek is er niet meer, maar het past allemaal en binnen een poep en een scheet sta ik aan de overkant. Als ik me even later meld bij de receptie van Furoy Camping, kom ik gelijk mn contactpersoon tegen. Hij kijkt me verbaasd aan en zegt “wauw, you are early”. Dus ik verontschuldig me en geef aan dat ik het ook niet gewend ben dat de boten “het gewoon doen” dit keer. We spreken af om rond 17.00 uur om tafel te gaan en dus heb ik even later de camper te plek:

Ik twijfel even wat ik zal doen. Ik moet eigenlijk achter de laptop aan het werk, maar het is zulk mooi weer. Maar als ik eenmaal met een bakkie koffie onder de luifel zit, kom ik er niet meer onder weg. Een uurtje later komt de eigenaar van Furoy Camping bij me. Hij wil graag iets eerder en dus pak ik de papieren erbij en nemen we “de zaken” door. Aan het eind van de middag ga ik nog even achter de laptop, maar daarna vind ik het wel genoeg voor vandaag. Morgen weer een dag 🙂

Oh ja, nog ff een nieuwtje voor tv – kijkers die nog via de schotel tv kijken: normaal gesproken was Offersoy Camping in Tjotta (waar ik afgelopen nacht stond) de laatste camping waar ik nog Astra 3 – ontvangst had. Maar de tv doet het nog steeds. Ik ga het dus nu ff bijhouden 🙂

Zaterdag 13 juni 2026

Vandaag is PlusCamp Saltstraumen Camping m’n eindbestemming. Een rit van zo’n 2 uur en 15 minuten. Zonder overtochten dit keer. En dus vertrek ik iets later dan de laatste dagen. Even later heb ik de camper klaar voor vertrek. Het is nog steeds geweldig mooi weer en daar ben ik super blij mee. Want dit stuk (langs de Svartisen gletsjer) is heel mooi. kijk:

Op de foto hierboven en hieronder zie je de top van Svartisengletsjer:

M’n 1e adresje voor vandaag is Reipa Camping. Onderweg blijft het uitzicht fenomenabel:

Rond 11.30 uur meld ik me (telefonisch) bij de receptie van Reipa Camping. Even later duikt de eigenaresse op. Ze geeft aan dat zij het gisteren nog over mij gehad hebben: “if that man from Holland is coming again, we are ready to cooperate now”. Grapsig. Een paar jaar geleden hadden ze al bijna een contract getekend, maar moest er nog veel op de camping gebeuren. Dat is nu afgerond en dus verwacht ik dat we binnenkort tot een akkoord kunnen komen. En daar ben ik blij mee, want Reipa Camping ligt zeer fraai. Kijk:

Mn volgende bestemming is Storviksanden Camping. Een half uurtje verderop. De eigenaar van die camping is er niet altijd, dus bel ik m vast dat ik er aan kom. Als ik het dal uit rijd, heb je even het idee dat de weg zo de zee in gaat:

Valt mee. Even later rijd ik langs het water richting Storvik:

En krijg even later Storviksanden Camping in het vizier. De camping ligt namelijk aan dit mooie zandstrand:

Het is een redelijk nieuwe camping en de eigenaar is nog steeds aan het uitbreiden. Voor deze zomer zijn er diverse sport- en speelvoorzieningen gerealiseerd, o.a. frisbeegolf, beachvolleybal, basketbal en een voetbalveld:

Even later zit ik met eigenaar in gesprek in de nieuwe receptie. Ik kan het goed met m vinden en de bestaande promotie wordt niet alleen verlengd, ook nog uitgebreid. Superrr…. Nog even de ligging van Storviksanden Camping:

Naar m’n eindbestemming is het nu nog een uurtje rijden en via een rits bruggen:

rijd ik even later over de Saltstraumenbrug:

en ben ik al vlakbij de camping. PlusCamp Saltstraumen Camping ligt namelijk op loopafstand van de brug waar je de Saltstraumen (’s werelds sterkste en grootste maalstroom) het beste kunt zien. De eigenaar van PlusCamp Saltstraumen Camping weet dat ik er ben en dus ga ik op zoek naar een mooi plekje. Sinds een aantal jaren hebben ze hier houten vlonders bij de kampeerplaatsen:

Niet alleen super comfortabel, maar zo zorg je er ook voor dat andere campers niet te dicht bij je komen staan. De brandweervoorschriften zijn namelijk dat je minimaal 4 meter ruimte moet laten, maar sommige mensen willen dat maar niet begrijpen. Even later komt de eigenaar van de camping bij me en onder het genot van een Nederlands bakkie leut nemen we de papieren door. Nadat de promotie is verlengd, laat hij me de nieuwe ruimte voor de wasmachines en drogers zien en daarnaast is er een grote ruimte gerealiseerd waar maar liefst 3 keukens staan. Sjonge jonge wat een luxe! Dit is trouwens de ligging van de camping:

Aan het eind van de middag ga ik me vast voorbereiden voor morgen, want morgen ga ik met de boot over naar de Lofoten. Ik wil proberen de boot (van Bodo naar Moskenes) van 7.00 uur te halen. Dat betekent dat m’n wekker morgenvroeg om half 6 gaat. En dus ga ik vanavond op tijd naar bed 🙂

En oh ja … ik heb nog steeds Astra 3 ontvangst. Ben nu toch wel nieuwsgierig hoe lang ik nog ontvangst heb, zeker met het oog op het WK voetbal.

Categorie: Reis Noorwegen 21 mei – 26 augustus 2026 Tags: Bjora Camping, Camping bij Svartisen, camping bij Torghatten berg, camping bij veerboot Vennesund, camping Bodo, camping in Halsa, camping in Namsos, camping in Nesna, camping in Overhalla, campings langs Kystriksveien, Furoy Camping, Furoy Camping Tjotta, Holm Camping, Kystriksveien, Namsos Camping, PlusCamp Salstraumen, Reipa Camping, Storviksanden Camping, Torghatten Camping, veerboot Kystriksveien, Vennesund Camping

Het Dagboek van Marcel Mol

Met mijn camper - een Dethleffs Globedrome T6810-2 2.3 M-Jet 150pk - reis ik door Europa voor het bezoeken van campings. In (Zuid-) Spanje en Portugal voor mijn eigen bedrijf Mol Travel en in Noorwegen voor Camping Promotion Norge (www.mt-campingsnoorwegen.nl)

Het is vandaag 24 jan 2026. De plannen voor Zuid Spanje, Portugal en Noorwegen zijn inmiddels vastgelegd. Dit jaar vertrek ik op zaterdag 7 februari richting Zuid Spanje en Portugal om voor mn eigen bedrijf voor een periode van 7 weken, klanten van Mol Travel te bezoeken. Zoals gebruikelijk houd ik weer een dagelijkse blog bij.

Ook mn reis naar Noorwegen is al gepland: vertrek donderdag 21 mei richting DK. Overtocht met de MS Bergensfjord van Fjord Line van Hirtshals naar Kristiansand. Terug: dinsdag 25 augustus met de Stena Germanica van de Stena Line van Goteborg naar Kiel. Wordt vervolgd.

Meer over Marcel

Zoeken

Campings in Noorwegen

© 2026 · Mol Travel · Privacy verklaring